Post76玩樂網

搜索
查看: 5487|回復: 10

[電腦硬件] 請問 i7 10代 同 11代分別大好多嗎?

[複製鏈接]

4538

主題

5萬

帖子

1068

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2943139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2021-11-13 14:17 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
今日過咗灣仔睇電腦,嘩。。。。原來而家啲商場靜到真係嚇親人。

404

主題

7496

帖子

22

精華

白鑽玩家

Rank: 13Rank: 13Rank: 13Rank: 13

積分
646056

76 榮譽貢獻勲章76 榮譽VIP勲章76-FC 黑鑽石勲章

發表於 2021-11-13 18:40 | 顯示全部樓層
我而家喺黃金又唔係咁靜咋喎

536

主題

1591

帖子

0

精華

鑽石玩家

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

積分
346829

76-FC 綠翡翠勲章

發表於 2021-11-13 19:21 來自手機 | 顯示全部樓層
pac 發表於 2021-11-13 18:40
我而家喺黃金又唔係咁靜咋喎

因為正常買電腦硬件嘅師兄,都會去黃金,價錢肯定均真好多。

6

主題

672

帖子

0

精華

鉑金玩家

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

積分
146814
發表於 2021-11-14 10:49 來自手機 | 顯示全部樓層
引述身邊打機友人的意見, i7 11代係會比i7 10代效能上提升咗2-3成, 但佢亦提出買i7 11代不如買i9 10代, 不過呢個意見佢係以打機角度去睇。

4538

主題

5萬

帖子

1068

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2943139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2021-11-18 16:07 來自手機 | 顯示全部樓層
pac 發表於 2021-11-13 18:40
我而家喺黃金又唔係咁靜咋喎

我去咗灣仔吖嘛。

4538

主題

5萬

帖子

1068

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2943139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2021-11-18 16:07 來自手機 | 顯示全部樓層
Pan79 發表於 2021-11-13 19:21
因為正常買電腦硬件嘅師兄,都會去黃金,價錢肯定均真好多。

如果買notebook係咪都係深水埗好過旺角?

4538

主題

5萬

帖子

1068

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2943139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2021-11-18 16:08 來自手機 | 顯示全部樓層
NM0101 發表於 2021-11-14 10:49
引述身邊打機友人的意見, i7 11代係會比i7 10代效能上提升咗2-3成, 但佢亦提出買i7 11代不如買i9 10代, 不 ...

因為我買notebook, 所以比較少i9嘅處理器選擇。

1178

主題

1萬

帖子

42

精華

行動組版主

Rank: 8Rank: 8

積分
430487

76 榮譽版主勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2021-11-18 17:42 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2021-11-18 16:07
如果買notebook係咪都係深水埗好過旺角?

上網買 >> 旺角 >> 黃金 >> 灣仔

4538

主題

5萬

帖子

1068

精華

總版管

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

積分
2943139

76 榮譽慈善家勲章76 榮譽貢獻勲章76 榮譽有禮勲章76 榮譽鑽石勲章76 榮譽忠義勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

 樓主| 發表於 2021-11-18 19:33 | 顯示全部樓層
阿定 發表於 2021-11-18 17:42
上網買 >> 旺角 >> 黃金 >> 灣仔

竟然係灣仔最平!????
一名永遠的入門玩家, 對電影, 音樂, 影音等玩意永遠雀躍, 其後為了可以將這個毒海無涯信念推展開去, 故建立了這個毒人唔洗本的影音娛樂資訊平台

Post76玩樂網.

1178

主題

1萬

帖子

42

精華

行動組版主

Rank: 8Rank: 8

積分
430487

76 榮譽版主勲章76 榮譽VIP勲章76 精選榮譽會員勲章76-FC 黑鑽石勲章三星玩樂勲章

發表於 2021-11-18 21:45 來自手機 | 顯示全部樓層
小瑟 發表於 2021-11-18 19:33
竟然係灣仔最平!????

你問邊度好,我答上網最好,灣仔最差,哈哈
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 成為會員

本版積分規則  允許回帖郵件提醒樓主

重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,Post76玩樂討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。Post76玩樂討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。權利。
快速回復 返回頂部 返回列表